کارآموزیاب

بهترین وبلاگ در زمینه کارآموزیابی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

4 نکته برای گرفتن کارآموزی

اگر همه اینها خوب به نظر برسد ، آخرین مرحله ، کسب کارآموزی است. در اینجا نحوه

 

 

 

1. شروع به جستجوی زودهنگام کنید

مشخص کنید صنعت شما چه زمانی استخدام می کند. به طور کلی ، هرچه شرکت بزرگتر باشد ، احتمالاً زودتر در پاییز روند کلاس کارآموز تابستان زیر را شروع می کنند. اگر مدرسه شما نمایشگاه شغلی پاییزه دارد ، این مکان عالی برای شروع جستجوی شما است.

 

شرکتهای کوچکتر کار دشواری در تهیه پیش بینی تعداد سرمایه دارند و بنابراین تمایل دارند که در نزدیکی کارهایی که برای شروع کار به شخصی احتیاج دارند ، استخدام کنند. این می تواند به معنای درخواست هایی باشد که هر ماه بین ژانویه و مارس برای کارآموزی تابستانی انجام می شود ، بنابراین مطمئن شوید که جدول زمانی را در پاییز بررسی می کنید ، حتی اگر سازمان های کوچکتر را هدف قرار دهید.

 

اگر به دنبال کارآموزی پاییز یا بهار هستید ، هدف خود را شروع کنید حداقل یک ترم کامل قبل از تاریخ شروع هدف.

 

 

نحوه پیدا کردن کارآموزی 


این پنج مرحله را برای نوشتن رزومه کارآموزی دنبال کنید و در مورد نحوه نوشتن نامه جلدی برای کارآموزی مطالعه کنید. (در انتهای هر مقاله نمونه هایی وجود دارد!) شاید احساس نکنید که تجربه نوشتن زیاد دارید ، اما به شرطی که در مورد آنچه "تجربه" شامل آن می شود - مانند تکالیف دوره ، هاکتون ها ، پروژه های داوطلبانه ، یا سایر فعالیت های فوق برنامه - احتمالاً می توانید یک برنامه جذاب را با هم ترکیب کنید.2. رزومه و جلد نامه خود را به شکل دریافت کنید

3. برای آن مصاحبه ها آماده شوید

این جناح گیری می تواند وسوسه انگیز باشد ، خصوصاً از آنجا که دعوت نامه های مصاحبه اغلب می تواند آنها را مانند گپ های گاه به گاه صدا کند. گرفتارش نشو سوالات رایج مصاحبه کارآموزی را مرور کرده و با صدای بلند به آنها پاسخ دهید. لازم نیست پاسخ های خود را بخاطر بسپارید ، اما قطعاً آنها را تمرین کنید.

کارآموری مهندسی شیمی

حتماً درباره شرکت تحقیق کنید - اینکه چه کاری انجام می دهد ، در حال حاضر روی چه کاری کار می کند و فرهنگ آن چگونه است. اگر می خواهید بیشتر آماده شوید ، کمی بیشتر عمیق شوید تا ببینید روش مصاحبه آنها چگونه است و از آنها چه سوالاتی می پرسند (اگر با یک سازمان تماس دارید ، با آنها تماس بگیرید!). سرانجام ، در صورت امکان ، سعی کنید در مورد مصاحبه کنندگان خاص خود در وب سایت شرکت ، LinkedIn یا سایر صفحات حرفه ای بیشتر بدانید. از تمام تحقیقات خود استفاده کنید تا سوالات مربوطه را در پایان مصاحبه خود بپرسید.

 

 

 

4. از شبکه خود استفاده کنید

اگر دانشجو هستید ، با اساتید ، فارغ التحصیلان و مرکز شغلی خود تماس بگیرید. به مردم اطلاع دهید که به دنبال چه نوع کارآموزی هستید. آنها نمی توانند کمک کنند مگر اینکه بدانند شما دنبال چه چیزی هستید. منظورم این نیست که بروید و از زاجهایی که قبلاً هرگز ملاقات نکرده اید بخواهید کارآموزی را به شما تحویل دهند. در عوض ، به آنها بگویید که به چه چیزی علاقه دارید و از آنها در مورد چگونگی دستیابی به آنها مشاوره بگیرید

چرا کارآموزی اهمیت دارد؟

برای اینکه شبکه شما بیشتر مورد هدف قرار گیرد ، لیستی از شرکت های مورد علاقه خود را ایجاد کنید و افرادی را پیدا کنید که از طریق LinkedIn یا پایگاه داده فارغ التحصیلان مدرسه خود با آنها تماس بگیرند. برای اطمینان از اینکه هیچ مهلتی را از دست ندهید ، به صورت آنلاین نیز اقدام کنید ، اما برای دریافت مشاوره در مورد جستجوی خود به ملاقات با مردم و انجام مصاحبه های اطلاعاتی ادامه دهید. حتی ممکن است خود را در یک مصاحبه بداهه بیابید و دوره کارآموزی رویاهایتان را طی کنید.

 

شبکه سازی اغلب یک رویکرد پرمشغله است ، اما همچنین تمایل دارد که نتیجه ای بهتر از اعمال تصادفی باشد. حتی اگر در جستجوی کارآموزی مستقیماً نتیجه ای در بر نداشته باشد ، روزی خوشحال خواهید شد که در اوایل کار خود شروع به توسعه شبکه خود کرده اید.

  • ۰۰/۰۲/۰۶
  • سید علیرضا موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی