کارآموزیاب

بهترین وبلاگ در زمینه کارآموزیابی

طبقه بندی موضوعی

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

4 نکته برای گرفتن کارآموزی

اگر همه اینها خوب به نظر برسد ، آخرین مرحله ، کسب کارآموزی است. در اینجا نحوه

 

 

 

1. شروع به جستجوی زودهنگام کنید

مشخص کنید صنعت شما چه زمانی استخدام می کند. به طور کلی ، هرچه شرکت بزرگتر باشد ، احتمالاً زودتر در پاییز روند کلاس کارآموز تابستان زیر را شروع می کنند. اگر مدرسه شما نمایشگاه شغلی پاییزه دارد ، این مکان عالی برای شروع جستجوی شما است.

 

شرکتهای کوچکتر کار دشواری در تهیه پیش بینی تعداد سرمایه دارند و بنابراین تمایل دارند که در نزدیکی کارهایی که برای شروع کار به شخصی احتیاج دارند ، استخدام کنند. این می تواند به معنای درخواست هایی باشد که هر ماه بین ژانویه و مارس برای کارآموزی تابستانی انجام می شود ، بنابراین مطمئن شوید که جدول زمانی را در پاییز بررسی می کنید ، حتی اگر سازمان های کوچکتر را هدف قرار دهید.

 

اگر به دنبال کارآموزی پاییز یا بهار هستید ، هدف خود را شروع کنید حداقل یک ترم کامل قبل از تاریخ شروع هدف.

 

 

نحوه پیدا کردن کارآموزی 


این پنج مرحله را برای نوشتن رزومه کارآموزی دنبال کنید و در مورد نحوه نوشتن نامه جلدی برای کارآموزی مطالعه کنید. (در انتهای هر مقاله نمونه هایی وجود دارد!) شاید احساس نکنید که تجربه نوشتن زیاد دارید ، اما به شرطی که در مورد آنچه "تجربه" شامل آن می شود - مانند تکالیف دوره ، هاکتون ها ، پروژه های داوطلبانه ، یا سایر فعالیت های فوق برنامه - احتمالاً می توانید یک برنامه جذاب را با هم ترکیب کنید.2. رزومه و جلد نامه خود را به شکل دریافت کنید

3. برای آن مصاحبه ها آماده شوید

این جناح گیری می تواند وسوسه انگیز باشد ، خصوصاً از آنجا که دعوت نامه های مصاحبه اغلب می تواند آنها را مانند گپ های گاه به گاه صدا کند. گرفتارش نشو سوالات رایج مصاحبه کارآموزی را مرور کرده و با صدای بلند به آنها پاسخ دهید. لازم نیست پاسخ های خود را بخاطر بسپارید ، اما قطعاً آنها را تمرین کنید.

کارآموری مهندسی شیمی

حتماً درباره شرکت تحقیق کنید - اینکه چه کاری انجام می دهد ، در حال حاضر روی چه کاری کار می کند و فرهنگ آن چگونه است. اگر می خواهید بیشتر آماده شوید ، کمی بیشتر عمیق شوید تا ببینید روش مصاحبه آنها چگونه است و از آنها چه سوالاتی می پرسند (اگر با یک سازمان تماس دارید ، با آنها تماس بگیرید!). سرانجام ، در صورت امکان ، سعی کنید در مورد مصاحبه کنندگان خاص خود در وب سایت شرکت ، LinkedIn یا سایر صفحات حرفه ای بیشتر بدانید. از تمام تحقیقات خود استفاده کنید تا سوالات مربوطه را در پایان مصاحبه خود بپرسید.

 

 

 

4. از شبکه خود استفاده کنید

اگر دانشجو هستید ، با اساتید ، فارغ التحصیلان و مرکز شغلی خود تماس بگیرید. به مردم اطلاع دهید که به دنبال چه نوع کارآموزی هستید. آنها نمی توانند کمک کنند مگر اینکه بدانند شما دنبال چه چیزی هستید. منظورم این نیست که بروید و از زاجهایی که قبلاً هرگز ملاقات نکرده اید بخواهید کارآموزی را به شما تحویل دهند. در عوض ، به آنها بگویید که به چه چیزی علاقه دارید و از آنها در مورد چگونگی دستیابی به آنها مشاوره بگیرید

چرا کارآموزی اهمیت دارد؟

برای اینکه شبکه شما بیشتر مورد هدف قرار گیرد ، لیستی از شرکت های مورد علاقه خود را ایجاد کنید و افرادی را پیدا کنید که از طریق LinkedIn یا پایگاه داده فارغ التحصیلان مدرسه خود با آنها تماس بگیرند. برای اطمینان از اینکه هیچ مهلتی را از دست ندهید ، به صورت آنلاین نیز اقدام کنید ، اما برای دریافت مشاوره در مورد جستجوی خود به ملاقات با مردم و انجام مصاحبه های اطلاعاتی ادامه دهید. حتی ممکن است خود را در یک مصاحبه بداهه بیابید و دوره کارآموزی رویاهایتان را طی کنید.

 

شبکه سازی اغلب یک رویکرد پرمشغله است ، اما همچنین تمایل دارد که نتیجه ای بهتر از اعمال تصادفی باشد. حتی اگر در جستجوی کارآموزی مستقیماً نتیجه ای در بر نداشته باشد ، روزی خوشحال خواهید شد که در اوایل کار خود شروع به توسعه شبکه خود کرده اید.

  • سید علیرضا موسوی
  • ۰
  • ۰

کارآموزی چیست؟4 راه پیدا کردن کارآموزی

کارآموزی یک تجربه کاری کوتاه مدت است که توسط شرکت ها و سازمان های دیگر برای افراد - معمولاً دانش آموزان ، اما نه همیشه - ارائه می شود تا در معرض ورود به صنعت یا زمینه خاصی قرار بگیرند. این به همان اندازه که یک تجربه یادگیری است ، به عنوان یک تجربه است. در حالت ایده آل ، کارآموزان وقت خود را صرف کار در پروژه های مربوطه ، یادگیری در مورد این زمینه ، ایجاد ارتباطات صنعت و توسعه مهارت های سخت و نرم می کنند. دوره های کارآموزی حتی گاهی اوقات به پیشنهادات کاری تمام وقت منجر می شود.

 

کارآموزی تابستانی معمولاً 40 ساعت در هفته و طی 10 تا 12 هفته است. کارآموزی پاییز و بهار متفاوت است ، اما تقریباً همیشه نیمه وقت است. برخی از آنها پرداخت می شود. بعضی نیستند. بعداً در مورد آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

بهترین ابزار های گرافیکی

چرا کارآموزی مهم است؟

به عنوان یک کارآموز ، شما این فرصت را دارید که در کنار هم با متخصصان برجسته صنعت کار کنید و ایده خوبی راجع به یک نقش ورود به سطح بالا بدست آورید. شما نه تنها تجربه واقعی کار کسب خواهید کرد ، بلکه با جوانب مثبت آشنا شده و از آنها یاد خواهید گرفت. و شروع به ساختن شبکه خود خواهید کرد ، از هم کارآموزان خود گرفته تا رهبران فصلی.

نحوه نوشتن مقاله برای کارآموزی

یکی دیگر از مزایای کمتر کارآمد و کارآمد دیگر این است که بفهمید چه کاری نمی خواهید انجام دهید. در مورد جستجوی شغل اغلب می توان فهمید که حتی از کجا باید شروع کرد. دوره های کارآموزی به شما این فرصت را می دهد که بدون انجام تعهد چند مورد را امتحان کنید. اگر خوش شانس باشید ، چیز مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد. و در غیر اینصورت ، حداقل خواهید فهمید که به درد شما نمی خورد. وقتی صحبت از کاری مشکل مانند یافتن شغل مناسب باشد ، هرچه اطلاعات بیشتری برای کار داشته باشید ، بهتر است.

 

از آنجا که دوره های کارآموزی بیشتر و بیشتر شده است ، کارفرمایان انتظار دارند که آنها را در رزومه مشاهده کنند. متقاضیانی که سابقه کار قبلی دارند بسیار رقابتی تر از کسانی هستند که فقط دوره های مربوطه را می گذرانند. دوره های کارآموزی به شما این فرصت را می دهد که نه تنها مهارت های مربوطه را بسازید و در مورد این رشته بیاموزید ، بلکه مهارت ها و تیزهوشی صنعت را نیز در کار نشان دهید. برای اکثر کارفرمایان ، حتی آنهایی که در استخدام فارغ التحصیلان جدید بسیار ماهر هستند ، هیچ چیز تجربه واقعی را جبران نمی کند.

 

شرکت ها همچنین از کارآموزی به عنوان خط لوله استعدادیابی برای پر کردن موقعیت های تمام وقت خود استفاده می کنند. برای کارفرمایان ، دوره های کارآموزی موارد زیادی هستند: یک مصاحبه فوق العاده طولانی ، یک برنامه آموزشی ، و (اغلب) یک روش هوشمند برای استخدام برای نقش های آزاد. این بدان معنی است که برخی از دانشجویان می توانند با ارائه پیشنهادات شغلی در سالهای ارشد خود ادامه دهند (و بنابراین سال گذشته در مدرسه استرس بسیار کمتری دارند).

 

به طور خلاصه ، دوره های کارآموزی می توانند به شما کمک کنند دریابید که می خواهید با حرفه خود چه کاری انجام دهید و سپس به راحتی می توانید اولین کار تمام وقت خود را در آن صنعت انجام دهید.

4 راه برای یافتن کارآموزی

اکنون که می دانید دوره کارآموزی چیست ، ممکن است از خود بپرسید که چطور برای یافتن آن اقدام می کنید در اینجا سه ​​روش برای یافتن فرصت های کارآموزی آورده شده است.

 

 

 

1. از منابع دانشگاه استفاده کنید

اگر دانشجو هستید ، به مرکز شغلی دانشگاه خود بروید و نحوه حضور در نمایشگاه های شغلی و شرکت در استخدام در دانشگاه را بفهمید. همچنین ممکن است در دانشگاه شما تابلوهای شغلی وجود داشته باشد. این کارفرمایان به طور خاص به دنبال دانش آموز از مدرسه شما هستند! از آن ارتباط دانشگاه نهایت استفاده را ببرید و از راحت بودن مراجعه کارفرمایان به خود استفاده کنید.

 

 

 

2. آنلاین شوید

همانطور که احتمالاً حدس زده اید ، منابع آنلاین زیادی نیز وجود دارد ، از جمله ، البته ، The Muse ، که شامل پست های شغلی و کارآموزی به همراه پروفایل های شرکت برای کمک به شما در مورد سازمان ها و فرهنگ آنها است.

 

جستجوی آنلاین می تواند واقعاً طاقت فرسا باشد ، بنابراین بهتر است با ایده ای که می خواهید دنبال کنید ، مانند "کارآموزی مدیریت محصول" یا "کارآموزی تحریریه". این ضد خلاق است ، اما هرچه جستجوی خود را محدود کنید ، قابلیت کنترل بیشتری دارد. شما همیشه می توانید با پیشرفت روند در برابر فرصت های دیگر باز بمانید ، اما با یک هدف مشخص شروع کنید.

3. به سازمانهای مورد علاقه خود نگاه کنید

هر کس یک دو شرکت رویایی دارد. اگر مطمئن نیستید دقیقاً چه نوع کارآموزی را می خواهید دنبال کنید ، جهت دیگری که می توانید بروید این است که ابتدا شرکت را بررسی کنید. مستقیماً به وب سایت شرکت هدف خود بروید و ببینید چه نوع برنامه ها و فرصت های کارآموزی را ارائه می دهد. اگر موردی پیدا کردید که ممکن است مناسب باشد ، اقدام کنید! از این گذشته ، یک مزیت عمده کارآموزی به شما کمک می کند تا بفهمید که می خواهید بعد از فارغ التحصیلی چه کاری انجام دهید

4.وبسایت کارمان سیستم

کارمان سیستم به عنوان یک مجموعه پیشرو در زمینه کارآموزی ، خدمات کارآموزی و کارورزی متنوع و با مزیت های درجه یک ارائه میدهد تا نیروی انسانی متخصص و کاردان را به جامعه تحویل دهد 

دوره های کارآموزی کارمان سیستم

دوره آموزشی کارآموزی دیجیتال مارکتینگ

دوره آموزشی کارآموزی گرافیک 

دوره آموزشی کارآموزی بورس

دوره آموزشی کارآموزی فارکس

  • سید علیرضا موسوی
  • ۰
  • ۰

آیا کارآموزان دستمزد دریافت می کنند؟

میزان دستمزد کارآموزان به تفکیک صنعت متفاوت است. فناوری و امور مالی تمایل به پرداخت هزینه های بالاتر دارند ، در حالی که روزنامه نگاری ، مد و موسسات غیرانتفاعی در هر زمینه ای غالباً در سطح پایین (یا به هیچ وجه) پرداخت نمی کنند. طبق انجمن ملی دانشکده ها و کارفرمایان (NACE) ، 56.7٪ از سالمندان فارغ التحصیل در سال 2017 اخیراً تجربه کارآموزی یا تعاونی با حقوق داشته اند - این از 53.7٪ در سال 2014 بوده است - در حالی که 43.3٪ پرداخت نشده است. در مقطع کارشناسی که در سال 2018 حقوق دریافت می کرد ، به طور متوسط ​​در هر ساعت حدود 18.50 دلار درآمد کسب می کرد. به دانشجویان تحصیلات تکمیلی حقوق کمی بیشتر پرداخت می شود و دانشجویان دکترا به طور متوسط ​​در هر ساعت 32.35 دلار درآمد کسب می کنند.

7 نکته فارکس  که شما را ثروتمند میکند

به عنوان کارگران کوتاه مدت ، کارآموزان معمولاً از مزایای بهداشتی یا مزایایی که کارمندان تمام وقت دریافت می کنند برخوردار نمی شوند. اما بسته به صنعت و اندازه شرکت ، می تواند امتیازات مختلفی از ارائه تعداد زیادی رویداد اجتماعی یا روزهای تعطیلات تا پوشش جابجایی و حتی مسکن را ارائه دهد.

 

این دوره کارآموزی است. بیایید در مورد موارد پرداخت نشده صحبت کنیم. یک موضع گیری کاملاً غیر مناقشه برانگیز این است که باید به افراد برای کارشان پرداخت شود. خوشبختانه ، این قانون - یعنی قانون استاندارد کار عادلانه ایالات متحده (FLSA) - موافق است. معمولا.

شغل یا کارآموزی کدام بهتر است

پس چرا کارآموزی بدون حقوق وجود دارد؟ از لحاظ تئوری ، کارآموزی بدون حقوق بیشتر به جای تجارب کاری ، یادگیری است. وزارت کار دارای یک آزمون آزمایشی هفت امتیازی است که دادگاه ها برای تمایز بین یک کارمند (یا یک کارآموز با حقوق) و یک کارآموز بدون مزد قانونی در شرکت های انتفاعی مورد استفاده قرار داده اند. اصولاً برای قانونی بودن کارآموزی بدون حقوق ، باید بیش از این شرکت سود ببرید. طبق برگه اطلاعات FLSA ، همچنین داشتن بخش کارآموزانی بدون مزد در بخش دولتی و غیرانتفاعی که "[داوطلب می شوند] بدون انتظار جبران خسارت" بسیار خوب است.

 

تمام آنچه گفته شد ، برخی از سازمان ها ، چه به صورت انتفاعی یا غیر انتفاعی ، دوره های کارآموزی بدون مزدی را ارائه می دهند که به طور ناگهانی به خطوط نزدیک می شوند (یا از آنها عبور می کنند). بعضی از صنایع به دلیل پرداخت نکردن هزینه کارآموزان (یا پرداخت ناچیز به آنها) مشهور هستند ، در حالی که برای کار در سطح کار تمام وقت به کارآموزی نیز نیاز دارند. البته ، این بدان معناست که افرادی که توانایی گذراندن دوره های کارآموزی بدون مزد را ندارند ، نه تنها آن تجربیات ارزشمند یادگیری را از دست می دهند ، بلکه به طور کلی در زمینه ورود به این رشته مشکل بیشتری دارند.

 

اگر به صنعتی علاقه مند هستید که کارآموزی بدون حقوق در آن معمول است ، اما گذراندن تابستان یا ترم به صورت رایگان کار چاره ای نیست ، منصرف نشوید! با دفتر شغلی دانشگاه خود و همچنین دپارتمان های دانشگاهی ، موسسات و مراکز مربوطه در دانشگاه مشورت کنید - آنها ممکن است کمک هزینه و برنامه دیگری داشته باشند که می توانید برای کمک به شما در هنگام کسب تجربه کاری مورد نیاز خود ، از آنها کمک بگیرید.

شما همچنین می توانید برای حمایت از تجارب کارآموزی به خارج از مدرسه خود کمک مالی کنید. به عنوان مثال بورس تحصیلی بین المللی بنیامین آ. گیلمن برای دانشجویان مقطع کارشناسی "امکانات مالی محدود" که به دنبال تحصیل یا کارورزی در خارج از کشور هستند ، 5000 دلار جایزه می دهد. سازمان های دیگر برنامه های بسیار خاصی را اجرا می کنند ، مانند انجمن زنان در رسانه های ورزشی ، که با دانشجویان دختر کالج با کارآموزی پولی مطابقت دارد و 1000 دلار بورس تحصیلی اضافی به شرکت کنندگان می دهد.

 

ممکن است برای یافتن برنامه مناسب برای شما کمی حفاری لازم باشد ، اما ارزش آن را دارد که به دنبال برنامه ای در دانشگاه یا خارج از منزل باشید که بتواند به شما کمک کند تا تجربه کاری مورد نظر خود را تأمین کنید.

 

  • سید علیرضا موسوی
  • ۰
  • ۰

نحوه نوشتن مقاله برای کارآموزی

کارآموزی می تواند تجربه ایجاد شغل را فراهم کند و سنگ قدم برای کار رویایی شما باشد. به منظور گذراندن دوره کارآموزی ، ممکن است از شما خواسته شود که مقاله خود را با برنامه خود بنویسید. این مقاله به شما فرصتی می دهد تا شخصیت خود را فراتر از آنچه از جنبه های دیگر برنامه به دست می آید ، بیان کنید. به عنوان مصاحبه کتبی تصور کنید و از آن به عنوان فرصتی برای انتقال علاقه خود به این زمینه و انگیزه های شخصی استفاده کنید. این نوع "مصاحبه" خوش ساخت می تواند با نشان دادن قدرت شما در برقراری ارتباط نوشتاری ، شما را از سایر نامزدها جدا کند.

 

خواننده خود را در مقدمه قلاب کنید

با یک جمله مقدماتی جلب توجه شروع کنید. هرکسی که مقاله شما را بخواند ، احتمالاً بسیاری از آنها را خواهد خواند ، بنابراین شما باید با آشکار کردن جزئیات مرتبط ، جالب و منحصر به فرد ، خود را به عنوان یک فرد خاص تثبیت کنید. پاراگراف مقدماتی شما باید خاص و مستقیماً مربوط به دوره کارآموزی باشد. به عنوان مثال ، اگر متقاضی کارورزی دامپزشکی هستید ، از تجربه خود به عنوان والد پرورش دهنده حیوان خانگی یا تجربه داوطلبانه خود در یک پناهگاه نام ببرید

 

بیانیه پایان نامه ایجاد کنید

پاراگراف اول خود را با یک بیانیه پایان نامه روشن به پایان برسانید. پایان نامه شما بقیه مقاله شما را راهنمایی می کند و باید محدود به کارآموزی مورد نظر شما باشد. به عنوان مثال ، پایان نامه شما ممکن است بخواند ، "تجربه داوطلبانه من در کار با حیوانات به من کمک کرده است تا دلسوزی و توجه به جزئیات را توسعه دهم ، و دوره کارآموزی به من کمک می کند تا این مهارت ها را بیش از پیش تقویت کنم."

چرا باید حتکا یکبار کارآموزی انجام داد

نقاط قوت خود را به اشتراک بگذارید

به این نکته توجه کنید که چرا شما یک دارایی برای شرکت ، تجارت ، سازمان یا کلینیکی هستید که می خواهید در آن کارآموز شوید. هر متقاضی در حال نوشتن خواهد بود که فرصت کارآموزی برای آنها چه خواهد بود ، اما شما می توانید با برجسته کردن آنچه که برای کارآموزی خواهید آورد ، خود را متمایز کنید. به مهمترین خصوصیاتی که در جدول خواهید آورد ، فکر کنید و اطمینان حاصل کنید که این جزئیات را در کل مقاله ، که باید حدود یک صفحه باشد ، قرار دهید ، مگر اینکه در برنامه ذکر شده باشد.

درباره تجربه خود بحث کنید

تجربه مربوطه را بگویید. به یاد داشته باشید که تجربه می تواند از موقعیت رهبری در یک تیم ورزشی گرفته تا شغل نگهداری از کودک باشد. اگر رزومه و یا متن خود را وارد می کنید ، مطالب آنها را مجدداً ذکر نکنید. در عوض ، از مقاله برای توضیح مهارت ها و مدارکی که شما را به عنوان یک کاندیدای خوب معرفی می کند ، استفاده کنید.

 

اخلاق کار خود را نشان دهید

ثابت کنید که با کارآموزی مانند یک شغل رفتار خواهید کرد. آیا حقوق خواهید گرفت یا تمام وقت کار خواهید کرد ، نشان دهید که می دانید دوره کارآموزی یک فرصت حرفه ای معنادار است و "یک لیست شغلی" نیست. این کار را می توانید با اتخاذ لحنی بالغ و حرفه ای در مقاله انجام دهید.

از بیان بدیهیات خودداری کنید

با مشخص بودن هرچه بیشتر از بریده برداری یا بیان موارد واضح خودداری کنید. نیازی به گفتن نیست ، به عنوان مثال ، شما برای کارآموزی متقاضی کارآموزی هستید زیرا این یکی از اهداف اصلی هر دوره کارآموزی است. در عوض ، در مورد مهارت های خاصی که امیدوارید یاد بگیرید و نحوه استفاده از آنها در حرفه خود صحبت کنید.

4 مهارت اساسی برای تجارت فارکس

رهنمودها را دنبال کنید

به دستورالعمل ها پایبند باشید. اگر محدودیت کلمات منتشر شده وجود داشته باشد ، نوشتن بسیار بیشتر یا کمتر نشان می دهد که شما نمی دانید چگونه دستورالعمل ها را دنبال کنید. اگر برنامه مشخص نکرده است که مقاله باید چه مدت طول بکشد ، از قضاوت خود استفاده کنید و سعی کنید به 400-500 کلمه پایبند باشید.

 

 

نکته

مقاله را شخصی سازی کنید. شما نمی خواهید خواننده فکر کند که شما مقاله ای فرم نوشتید ، اما اینکه شما در مورد شرکت آنها تحقیق کرده اید و می توانید به دلایلی اشاره کنید که برای کارآموزی مناسب خواهید بود.

 

از کسی بخواهید مقاله را بخواند تا اشتباهات دستوری یا املایی را از دست داده باشد

  • سید علیرضا موسوی
  • ۰
  • ۰

نکات مهمی که از کارآموزی یاد می گیرید

دوره کارآموزی فرصتی برای آزمایش پیشبرد حرفه بدون تعهد جدی است. این برنامه تجربیات ، درس ها و ابزارهایی را که برای تهیه یک برنامه تمام وقت در آینده به آنها نیاز خواهید داشت ، در اختیار شما قرار می دهد.

 

این اغلب یک انتخاب عالی است زیرا به شما احساس کار می دهد بدون اینکه مستقیماً به انتهای عمیق پرتاب شوید. این فرصت را برای شما فراهم می کند تا قبل از ورود کامل به دنیای کار رشد کرده و یاد بگیرید.

 

در اینجا تمام مواردی که می توانید از طریق کارآموزی کسب کنید وجود دارد:

مهارتهای جدید و پیشرفته و نحوه بکارگیری آنها

یکی از مهمترین مواردی که می توانید از دوره کارآموزی کسب کنید دانش جدید است. این می تواند شامل دانستن چگونگی انجام وظایف مرتبط با مسیر شغلی مورد نظر شما و تیز کردن مهارت هایی باشد که قبلاً در اختیار دارید.

 

بسیاری از دانشجویان فکر می کنند که دوره کارآموزی عمدتاً شامل تهیه قهوه و انجام وظایف برای مافوق در طول روز است ، اما این درست نیست. و واقعاً ، نباید اینگونه باشد. دوره کارآموزی فرصتی است برای آزمایش تمام مهارت هایی که در دانشگاه / دانشگاه به وجود آورده اید و نحوه عملکرد آنها در دنیای واقعی را می بینید.

چگونه می توان یک شغل مالی را با مدرک لیسانس دریافت کرد

با فرصت های کارآموزی ، مانند سازمان پزشکان بدون مرز ، شما می توانید بزرگترین نقاط قوت خود و همچنین زمینه های بهبودی را که باید در آنها کار کنید ، تصور کنید.

 

 

 

ارتباطات حرفه ای

کار در یک محیط حرفه ای برای اولین بار ممکن است عادت کند. اما این بهترین راه برای یادگیری نحوه حرکت در دنیای کار از طریق تجربه عملی و عملی است.

 

یکی از ارزشمندترین مهارت هایی که از دوره کارآموزی کسب خواهید کرد ، توانایی مکالمه با افراد در یک محیط حرفه ای است. بحث و گفتگو با روسا یا همکاران با بحث با استادان یا دانشجویان دیگر متفاوت است ،

 

بعد از کارآموزی باید ایده بهتری از نحوه رفتار به عنوان یک حرفه ای داشته باشید. این هنگام شروع مصاحبه برای مشاغل بسیار به شما کمک می کند زیرا اعتماد به نفس بالاتری خواهید داشت و در محیط کسب و کار از نظر پختگی و تجربه بیشتر به نظر خواهید رسید.

 

شبکه سازی مهم است

خود را دست کم نگیرید ؛ اطمینان حاصل کنید که از کارآموزی خود نهایت استفاده را می کنید و از تمام فرصت های موجود در آن استفاده می کنید.

 

همچنین ، هر چند وقت مدتی خود را از روی میز خود جدا کنید و سایر کارآموزان را بشناسید. نه تنها خاطرات عالی ایجاد می کنید و دوست می شوید ، بلکه شبکه حرفه ای خود را گسترش می دهید.

مسئولیت های کارفرما: کارآموزی

پیش قدم باشید ، و اگر از شما برای کار دعوت می شود خود را به مردم معرفی کنید.

 

این تنها راهی است که مردم می دانند شما کیستید و از همه مهمتر هستید - از شما به یاد می آورند.

 

انتقاد سازنده را بخوبی در نظر بگیرید

طبیعتاً ، هیچ کس دوست ندارد مورد انتقاد قرار گیرد و ارزیابی عملکرد می تواند کاملاً ترسناک باشد. احتمالاً چند اشتباه خواهید کرد و انتقادات سازنده ای راجع به کار خود هم از طرف همکاران و هم از رئیس خود دریافت خواهید کرد.

 

همیشه به خود یادآوری کنید که شخصی نیست. این به نفع شما و رشد شما است و کیفیت کار شما را بهبود می بخشد.

سخت کار کنید مهم نیست که چه کاری انجام می دهید

همیشه سخت کار کنید حتی اگر وظیفه شما کم است و مهم نیست. این به شما کمک می کند تا اخلاق کاری مناسبی ایجاد کنید و مردم متوجه تلاشی می شوند که انجام می دهید.

کارآموزی چیست؟

خوب نیست که به شما گفته شود که چه کاری را باید مرتباً انجام دهید ، اما مافوق شما (بیشتر) این را بهتر می دانند رعایت قوانین و دستورالعمل هایی که به شما می دهند کار را برای همه راحت تر می کند.

استقلال

غالباً ، فکر می کنیم تغذیه با قاشق راهی برای یادگیری است ، اما ثابت شده کار مستقل بسیار مهم است. دوره کارآموزی شما به شما یاد می دهد که خودم تصمیم بگیرید و کارها را به تنهایی انجام دهید.

توانایی کار مستقل با راهنمایی کم در دنیای کار بسیار مهم است.

ایجاد ارتباطات

علاوه بر افرادی که در آینده مرجع شما خواهند بود ، سعی کنید کارآموزی خود را با ارتباطات جدید ترک کنید: کارمندان ارشد ، مشتریان ، کارآموزان دیگر و غیره

 

این افراد می توانند در جستجوی کار در آینده راهنمایی ، مشاوره و به شما کمک کنند. آنها را در جایی که در زندگی حرفه ای خود هستید نگه دارید و هر زمان که می توانید به آنها کمک کنید.

 

برای این کار ، باید در طول دوره کارآموزی خود تلاش کنید تا با افراد اطراف دفتر ارتباط برقرار کنید.

شما از آنچه فکر می کنید مهمتر هستید

حتی اگر در پایین نردبان شغلی هستید ، به شما نیز احتیاج دارد و از کارهای اساسی شما قدردانی می شود.

 

زندگی کارآموز می تواند سخت باشد و شما فقط یک زمان کوتاه برای ایجاد یک تأثیر ماندگار دارید. با این حال ، این یک فرصت عالی برای کسب تجربه ، ایجاد روابط دوستانه و یادگیری است. بنابراین سخت کار کنید و از کارآموزی خود لذت ببرید!

  • سید علیرضا موسوی
  • ۰
  • ۰

تعریف و مزایای دوره کارآموزی

تعریف

کارآموزی یک تجربه ساختاری است که:

  • مربوط به هدف اصلی و یا شغلی دانش آموز است
  • پیشرفت تحصیلی ، شغلی و شخصی دانش آموز را افزایش می دهد
  • توسط یک متخصص در این زمینه نظارت می شود
  • طول می تواند یک ترم تحصیلی باشد (تابستان ، بهار ، پاییز) یا چندین اصطلاح علمی
  • پرداخت شده یا پرداخت نشده ، نیمه وقت یا تمام وقت است
  • مورد توافق مشترک دانشجو ، استاد راهنما و / یا عضو هیئت علمی است
  • شرایط ثبت نام 0 ساعت اعتبار یا دوره کارآموزی آکادمیک را برآورده می کند
  • همچنین می تواند Practicum یا Co-Op نامیده شود

 

مزایای دوره کارآموزی

اکتشاف شغلی

  • از داخل در مورد یک رشته شغلی اطلاعات کسب کنید و تصمیم بگیرید که آیا این زمینه شغلی مناسب شماست
  • در کنار حرفه ای در زمینه شغلی انتخابی خود کار کنید
  • محل کار را مشاهده کنید و ببینید آیا مطابق با انتظارات است
  • درباره یک صنعت خاص دانش کسب کنید
  • یافتن کاری که مناسب شما باشد

رهبری و مهارت آموزی

تجربه - یکی از موضوعات مکرر در جستجوی مشاغل سطح پایین ، کمبود تجربه است. "اگر کسی حاضر به استخدام من نباشد ، از کجا می توانم تجربه کسب کنم؟" پاسخ ساده است: کارآموزی کنید!

ضمن کسب اطمینان از توانایی های خود ، مهارت های جدید را بیاموزید و به دانش خود اضافه کنید

فرصت تمرین مهارتهای ارتباطی و کار تیمی

شواهدی ارائه دهید که ابتکار عمل ، قابل اعتماد بودن و احساس مسئولیت دارید

برخی از ایده های آموخته شده در مدرسه را به کار بگیرید و پلی بین مدرسه و دنیای حرفه ای ایجاد کنید

با مشارکت در یک سازمان به احساس موفقیت دست پیدا کنید

دوره کارآموزی این فرصت را به شما می دهد که با انجام کارهایی در محیطی که تحت نظارت یک متخصص محل کار تحت نظارت قرار گرفته اید و فرصت دستیابی به اهداف یادگیری خود را دارید ، بدون مسئولیت کارمندی ثابت ، یاد بگیرید.

نحوه لیست کارآموزی در رزومه

 

شبکه سازی و ایجاد مربیان و مراجع

ضمن ایجاد شبکه ای از مخاطبین ، مربیان و مراجع حرفه ای ، با افراد جدید آشنا شوید و مهارت های شبکه را تمرین کنید

گام های بعدی برای گام برداشتن در مسیر شغلی خود برای مشاوره درب باز است

از سرگیری پیشرفت ها

برای افزودن به رزومه خود و یا افزایش درخواست خود برای تحصیلات تکمیلی ، تجربه و موفقیت های ارزشمندی کسب کنید

مزیت ویژه طرح کارآموزی کارمان

 مزیت طرح کارآموزی کارمان نسبت به سایر طرح های کارآکوزی  برای یک پیشنهاد شغل تمام وقت در پایان دوره کارآموزی بر اساس عملکرد شما 

  • سید علیرضا موسوی
  • ۰
  • ۰

کارآموزی! کلید واژه تابستانی برای هر دانشجوی دانشگاهی که مایل است چشم انداز شغلی خود را بیشتر کرده و رزومه خود را ارتقا دهد. بله درست شنیدید ، بدون اشاره به تعطیلات ، مهمانی ها و آفتاب گرفتن. فقط کارآموزی.

 

با رقابت بیشتر بازار کار فارغ التحصیلان ، دوره های کارآموزی اهمیت فزاینده ای پیدا می کنند. کارآموزی اکنون تقریباً برای هر فارغ التحصیل یک ضرورت است. کارفرمایان تشخیص می دهند که تعداد دانشجویان دوره کارآموزی در حال افزایش است و بعید است کسی را که دوره کارآموزی نگذرانده است استخدام یا حتی شاید مصاحبه کند. در واقع ، مطالعات اخیر نشان می دهد که دانشجویان 7 از 10 شانس دارند که با شرکتی که در آن کار کرده اند کار کنند.

 

این همه خوب و خوب است ، اما چگونه می توانید دوره کارآموزی را پیدا کنید ؟! چند نفر از دوستان شما یکی از آنها را تأمین کرده اند و آنها همه اخبار هستند ، اما شما مه آلود ترین مکان برای شروع جستجو نیستید.

مستقیماً به شرکتی بروید که می خواهید با آن کارورزی کنید

اگر در حال حاضر شرکتی در ذهن دارید که فکر می کنید می تواند کارآموزی رویایی را به شما ارائه دهد ، اگر آنها یک دوره کارآموزی را اجرا می کنند ، نگاهی بیندازید ، مهم نیست که آنها یک شرکت حقوقی بین المللی هستند یا یک شرکت راه اندازی منطقه ای که شنیده اید در مطبوعات محلی. اطلاعات آنها در مورد دوره های کارآموزی باید از صفحه اول وب سایت آنها به راحتی قابل دسترسی باشد ، اما در صورت عدم ارسال نامه احتمالی یا نامه الکترونیکی همراه با CV خود که در آن توضیح داده شده است که چرا می خواهید با آنها کارآموزی کنید. بهتر از این ، دمنده را بردارید و با شرکت تماس بگیرید و از او بخواهید با شخصی که دوره های کارآموزی را هماهنگ می کند صحبت کند. افراد می توانند روزها و هفته ها ایمیل ها را نادیده بگیرند ، هنگامی که شخصی را در آن طرف تلفن قرار دهید ، می توانید در لحظه اطلاعات کسب کنید.

 

از افرادی که از قبل می شناسید سال کنید

"این کسی است که شما می دانید ، نه آنچه می دانید." کلیشه به اندازه گران بزرگ شما قدیمی است ، و به طرز مخفیانه ای بیش از حد استفاده می شود ، اما به طور باورنکردنی هنوز هم اعمال می شود ، به خصوص در دوره های کارآموزی. شاید والدین شما دوستی داشته باشند که در صنعتی که می خواهید در آن کارآموز شوید کار کند یا شاید خواهر و برادر بزرگتر شما در یک صنعت مشابه با صنعتی که می خواهید در آن کار کنید کار کنند. ممکن است در واقعیت به این سادگی ها نباشد و شما ممکن است لازم باشد اطراف خود را انجام دهید و از والدین خود نیز از دوستان خود بپرسید ، اما این احتمال وجود دارد که کسی در محافل اجتماعی شما از برخی از فرصت هایی که می توانید دندان های خود را در آن استفاده کنید آگاه شود.

از خدمات شغلی دانشگاه خود استفاده کنید

با هزینه های تحصیل در حال حاضر با سرعتی خیره کننده 9000 پوند در سال ، شما می خواهید ارزش پول خود را بدست آورید. نه ، این بدان معنا نیست که شما بسیاری از کتابخانه ها مانند جعبه های پیتزا Domino’s را ذخیره می کنید. این بدان معنی است که شما می توانید خدمات شغلی دانشگاه خود را بررسی کنید. چند سرویس شغلی دانشگاه همکاری در مشاغل محلی و ملی را برای ارائه کارآموزی با حقوق به دانشجویان خود آغاز کرده اند. این نه تنها به این معنی است که شما می توانید با گذراندن دوره کارآموزی مقداری دلار بدست آورید ، بلکه همچنین به این معنی است که در روند درخواست با رقبای کمتری روبرو هستید و بنابراین احتمال دارد که کار را انجام دهید.

 

 

 

به تابلوهای شغلی نگاه کنید

روش نهایی برای یافتن دوره های کارآموزی بررسی تابلوهای کاریابی است. ما در AllAboutCareers.com یک تابلوی شغلی کارآموزی بسیار خوبی داریم اگر این را خودمان بگوییم (اشاره ، اشاره ، تکان دادن ، تحریک) ، و تعداد بیشتری از افراد در وب پراکنده شده اند.

 

یافتن کارآموزی آسانترین فرآیند در جهان نیست ، اما با افزایش تعداد کارآموزی ها و روشهای یافتن کارآموزی (امیدوارم) که اکنون روشن شده است ، شما هیچ بهانه ای برای تلاش نکردن ندارید.

  • سید علیرضا موسوی
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • سید علیرضا موسوی
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • سید علیرضا موسوی