کارآموزیاب

بهترین وبلاگ در زمینه کارآموزیابی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

طرح کارمان چیست؟

طرح کارمان چیست؟


مجموعه کارمان سه دوره‌ی آموزش جامع بورس و بازار سرمایه، گرافیک و دیجیتال مارکتینگ را در قالب طرح کارمان برگزار می‌کند. حال این سؤال پیش میاید که طرح کارمان چیست. طرح کارمان شامل آموزش به همراه کارآموزی است. در این طرح شما پس از گذراندن دوره ی آموزشی، دوره ی 180 ساعته کارآموزی را می‌گذرانید. دوره ی اموزشی به صورت مجازی در ماکروسافت تیمز برگزار میشود که همانند یک کلاس واقعی به شما امکان پرسیدن سوال و یا بحث در مورد مباحث را میدهد. همچنین در دوره ی کار آموزی به شما پروژه‌های واقعی داده می‌شود تا آنها را انجام دهید و سپس نتیجه کار شما توسط مدرس بررسی می‌شود و ایرادات شما رفع می‌شود. در دوره کاراموزی فقط لازم است حداقل دو ساعت کاراموزی در روز انجام دهید و حداکثر در مدت سه ماه به یک فرد متخصص در زمینه ای که علاقه مند هستید؛ تبدیل شوید. با توجه به شیوع ویروس کرونا این دوره به صورت آنلاین برگزار می‌شود و با خیال راحت می‌توانید در این دوره ثبت نام کنید.


مزیت‌های طرح کارمان


همان طور که گفته شد با توجه به شیوع ویروس کرونا، در طرح کارمان هم دوره ی آموزشی و هم کارآموزی به صورت آنلاین برگزار می‌شود که این یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد طرح کارمان است. انجام دوره کارآموزی به ‌صورت آنلاین این امکان را به شما می‌دهد که در هر ساعتی از شبانه روز که خاستید دوره ی خود را سپری کنید. آنلاین بوده دوره برای کسانی که دانشجو و یا شاغل هستند بسیار مفید است و به آنها این امکان را می‌دهد که علاوه بر رسیدگی به سایر مسئولیت‌ها و وظایف خود به آسانی بتوانند طرح کارمان را بگذرانند. همچنین در دوره آموزشی، کلاس‌ها به صورت آنلاین است و ویدئو جلسه ضبط می‌شود که به شما این امکان را می‌دهد که در هر زمان و به هر تعدادی که مایل بودید فیلم جلسه را ببینید. در کلاس‌های آموزشی امکان پرسیدن سؤال از مدرس وجود دارد و با اینکه کلاس مجازی است اما از نظر کیفیت با کلاس‌های حضوری برابری می‌کند. از ﻣﻬﻢ ﺗﺮﯾﻦ ﻋﻠﻞ رﺷﺪ و ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ طرح کارمان می توان به ﺻﺮﻓﻪ ﺟﻮﯾﯽ در زﻣﺎن، ﮐﺎﻫﺶ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎ و اﯾﺠﺎد ﻓﺮﺻﺖ ﻫﺎی ﺑﺮاﺑﺮ آﻣﻮزﺷﯽ ﺑﺮای ﻫﻤﮕﺎن اشاره کرد.
با توجه به اینکه مجموعه هومان در تهران مستقر است. از دیگر مزایای برگزاری این طرح به صورت مجازی می‌توان به امکان ثبت از هر جای ایران را به مزایای این طرح اضافه کرد. خیلی از افراد ممکن است در شهرهای کوچک زندگی کنند که نسبت به مراکز استان‌ها از امکانات کمتری برخوردار است. اگر شما در شهرستانی زندگی می‌کنید که امکانات کافی ندارد می‌توانید دوره‌های آموزش جامع بورس و بازار سرمایه، گرافیک و دیجیتال مارکتینگ را با کیفیت عالی به صورت آنلاین سپری کنید.
اگر قصد دارید با استفاده از تحصیلات و مهارت هایی که تا کنون کسب کرده اید یک موقعیت شغلی مناسب بدست اورید. تنها داشتن مدرک دانشگاهی و تخصص کافی نیست. رزومه جز جدانشدنی مراحل انتخاب و کسب یک شغل است زیرا کارفرما برای دعوت شما به مصاحبه ابتدا رزومه شما را میخاند و اگر رزومه شما بتواند تاثیر درستی بگذارد سپس تصمیم میگیرد از شما برای مصاحبه دعوت کند یا نه پس لازم است که شما رزومه ای قوی و گویا داشته باشید که توانایی ها، تخصص و مهارت شما را به خوبی بیان کند و همچنین مشخص کند این توانایی چگونه به هدف کارفرما کمک خواهد کرد. رزومه توضیحی از سوابق و فعالیت های شماست که در حقیقت نوعی تبلیغ برای شما به حساب می اید. از دیگر مزیت های طرح کارمان میتوان به گواهی پایان دوره ای که به کاراموز داده میشود اشاره کرد. این گواهی میتواند برای کاراموز رزومه ای کاری باشد که مسیر یافتن شغل را راحت تر میکند. به علاوه مجموعه هومان کاراموزان برتر را دعوت به همکاری میکند و یا انها را به شرکتهای دیگر برای برای همکاری معرفی میکند تا در سریع ترین زمان مشغول به کار شوند.  
در طرح کارمان علاوه بر گذراندن دوره اموزشی و کاراموزی برای شما نشست ها و کارگاه هایی برگزار میشود تا مهارت های شما را برای حرکت در مسیر موفقیت افزایش دهند. در این نشست ها یاد میگیرید که مخاطب های خود را با مهارت های ارتباطی و کلامی جذب کنید، اصول نوشتن یک رزومه قوی و تاثیر گذار را می آموزید و همچنین میتوانید احساسات خود را کنترل کنید و خواسته های خود را به نحوه درست بیان کنید. به علاوه یاد میگیرید چگونه زمان خود را مدیریت کنید. مدیریت زمان در موفقیت بسیار اهمیت دارد زیرا موجب افزایش بهره‌وری و انجام کارهای بیشتر میشود که نتیجه ان موفقیت بیشتر در زندگی است.

دوره های کارآموزی کارمان سیستم

کارآموزی فارکس کارمان

کارآموزی دیجیتال مارکتینگ کارمان

کارآموزی گرافیک کارمان

کارآموزی بورس کارمان

 

 

  • ۰۰/۰۳/۱۴
  • سید علیرضا موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی