کارآموزیاب

بهترین وبلاگ در زمینه کارآموزیابی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

کارآموزی! کلید واژه تابستانی برای هر دانشجوی دانشگاهی که مایل است چشم انداز شغلی خود را بیشتر کرده و رزومه خود را ارتقا دهد. بله درست شنیدید ، بدون اشاره به تعطیلات ، مهمانی ها و آفتاب گرفتن. فقط کارآموزی.

 

با رقابت بیشتر بازار کار فارغ التحصیلان ، دوره های کارآموزی اهمیت فزاینده ای پیدا می کنند. کارآموزی اکنون تقریباً برای هر فارغ التحصیل یک ضرورت است. کارفرمایان تشخیص می دهند که تعداد دانشجویان دوره کارآموزی در حال افزایش است و بعید است کسی را که دوره کارآموزی نگذرانده است استخدام یا حتی شاید مصاحبه کند. در واقع ، مطالعات اخیر نشان می دهد که دانشجویان 7 از 10 شانس دارند که با شرکتی که در آن کار کرده اند کار کنند.

 

این همه خوب و خوب است ، اما چگونه می توانید دوره کارآموزی را پیدا کنید ؟! چند نفر از دوستان شما یکی از آنها را تأمین کرده اند و آنها همه اخبار هستند ، اما شما مه آلود ترین مکان برای شروع جستجو نیستید.

مستقیماً به شرکتی بروید که می خواهید با آن کارورزی کنید

اگر در حال حاضر شرکتی در ذهن دارید که فکر می کنید می تواند کارآموزی رویایی را به شما ارائه دهد ، اگر آنها یک دوره کارآموزی را اجرا می کنند ، نگاهی بیندازید ، مهم نیست که آنها یک شرکت حقوقی بین المللی هستند یا یک شرکت راه اندازی منطقه ای که شنیده اید در مطبوعات محلی. اطلاعات آنها در مورد دوره های کارآموزی باید از صفحه اول وب سایت آنها به راحتی قابل دسترسی باشد ، اما در صورت عدم ارسال نامه احتمالی یا نامه الکترونیکی همراه با CV خود که در آن توضیح داده شده است که چرا می خواهید با آنها کارآموزی کنید. بهتر از این ، دمنده را بردارید و با شرکت تماس بگیرید و از او بخواهید با شخصی که دوره های کارآموزی را هماهنگ می کند صحبت کند. افراد می توانند روزها و هفته ها ایمیل ها را نادیده بگیرند ، هنگامی که شخصی را در آن طرف تلفن قرار دهید ، می توانید در لحظه اطلاعات کسب کنید.

 

از افرادی که از قبل می شناسید سال کنید

"این کسی است که شما می دانید ، نه آنچه می دانید." کلیشه به اندازه گران بزرگ شما قدیمی است ، و به طرز مخفیانه ای بیش از حد استفاده می شود ، اما به طور باورنکردنی هنوز هم اعمال می شود ، به خصوص در دوره های کارآموزی. شاید والدین شما دوستی داشته باشند که در صنعتی که می خواهید در آن کارآموز شوید کار کند یا شاید خواهر و برادر بزرگتر شما در یک صنعت مشابه با صنعتی که می خواهید در آن کار کنید کار کنند. ممکن است در واقعیت به این سادگی ها نباشد و شما ممکن است لازم باشد اطراف خود را انجام دهید و از والدین خود نیز از دوستان خود بپرسید ، اما این احتمال وجود دارد که کسی در محافل اجتماعی شما از برخی از فرصت هایی که می توانید دندان های خود را در آن استفاده کنید آگاه شود.

از خدمات شغلی دانشگاه خود استفاده کنید

با هزینه های تحصیل در حال حاضر با سرعتی خیره کننده 9000 پوند در سال ، شما می خواهید ارزش پول خود را بدست آورید. نه ، این بدان معنا نیست که شما بسیاری از کتابخانه ها مانند جعبه های پیتزا Domino’s را ذخیره می کنید. این بدان معنی است که شما می توانید خدمات شغلی دانشگاه خود را بررسی کنید. چند سرویس شغلی دانشگاه همکاری در مشاغل محلی و ملی را برای ارائه کارآموزی با حقوق به دانشجویان خود آغاز کرده اند. این نه تنها به این معنی است که شما می توانید با گذراندن دوره کارآموزی مقداری دلار بدست آورید ، بلکه همچنین به این معنی است که در روند درخواست با رقبای کمتری روبرو هستید و بنابراین احتمال دارد که کار را انجام دهید.

 

 

 

به تابلوهای شغلی نگاه کنید

روش نهایی برای یافتن دوره های کارآموزی بررسی تابلوهای کاریابی است. ما در AllAboutCareers.com یک تابلوی شغلی کارآموزی بسیار خوبی داریم اگر این را خودمان بگوییم (اشاره ، اشاره ، تکان دادن ، تحریک) ، و تعداد بیشتری از افراد در وب پراکنده شده اند.

 

یافتن کارآموزی آسانترین فرآیند در جهان نیست ، اما با افزایش تعداد کارآموزی ها و روشهای یافتن کارآموزی (امیدوارم) که اکنون روشن شده است ، شما هیچ بهانه ای برای تلاش نکردن ندارید.

  • ۰۰/۰۲/۰۶
  • سید علیرضا موسوی

پیدا کردن کارآموزی

کارآموزی

کسب مهارت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی